Kako sestaviš “hitro” Instagram strategijo? 🚀
Instagram Strategija

Datum

Kako sestaviš “hitro” Instagram strategijo za željene rezultate?

Uspeh na Instagramu za vsakega posameznika pomeni nekaj drugega.
Za podjetja bi to naprimer lahko pomenilo povečanje prodaje iz meseca v mesec. Za ustvarjalce je to lahko rast sledilcev. 📈 Torej, kako lahko sestaviš “hitro” Instagram strategijo?

Ko narediš raziskavo (ja, dolgočasno, ampak zelo pomembno 😉) in določiš svoje cilje, se lahko osredotočiš na specifične metrike Instagrama, ki ti bodo pomagale doseči vse tvoje cilje.

Hitro raziskavo lahko narediš s pomočjo Social Media Plannerja, v katerem najdeš poglavja, ki ti bodo pomagala pri raziskavi konkurence, SWOT analizi, postavitvi ciljev, določanju glasu tvoje znamke, vsebinskih stebrih, hashtagih,...

Kako si lahko pomagaš “na hitro”? Z metodo ‘reverse engineering-a’ ✔️

Cilj #1: Želim si…dobiti več všečkov 💪🏼

Pridobivanje všečkov na Instagramu je o”hrana” za algoritem in je tudi pokazatelj, če tvoja vsebina rezonira s tvojimi sledilci.

Kako povečaš možnosti tega čarobnega dvojnega klika ❤️ ?

Tvojim sledilcem bo neka objava najverjetneje všeč, če se lahko z njo lahko na nek način povežejo/poistovetijo. Tvoje misli naj potujejo v smeri izobraževalnih vsebin, smešnih “meme” kartic in citatov.

Kako sestaviš "hitro" Instagram strategijo

Drugi nasvet? Na prvo mesto vedno postavi močne vizualne elemente.

Instagram je vizualna platforma, zato bo vsebina ki je del blagovne znamke in ustreza določeni estetiki (tudi če je minimalna) poleg tega pa je še enostavna za branje, takoj pritegnila pozornost.

Cilj #2: Želim si…dobiti več komentarjev 💭

Pisanje kvalitetnih opisov je lahko tvoj paradni konj, ko gre za spodbujanje sledilcev, da pokomentirajo tvoje objave.

Če v opis vključiš jasen “poziv k dejanju” (CTA), kot je na primer neko neposredno vprašanje, lahko znatno povešač število komentarjev, ki jih dobiš na objavo.

Bodi ustvarjalen/a s svojimi vprašanji: vprašaj za nasvet, priporočila ali postavi nadaljnje vprašanje, ki je povezano s tvojo vsebino.

Pri pisanju besedil za tvoje objave, si lahko pomagaš z e-knjigama Virtuana #1 ali Virtuana #2 (paket obeh najdeš tukaj).V e-knjigah najdeš za več kot 26 tednov pripravljenih vsebin (objave in story-i). Vsebina je prilagodljiva vsem nišam in branžam. Virtuano lahko uporabljaš za rast svojega poslovnega profila, osebne znamke ali pa kar tako.

Čeprav je veliko število komentarjev na tvojih objavah super, je pomembno, da se nanje tudi odzoveš.

Cilj #3: Želim si…dobiti več sledilcev 😍

Povečanje števila sledilcev na Instagramu je enakovredno ustvarjanju skupnosti (community) za tvojo blagovno znamko – tvoji sledilci so tvoje najbolj zvesto in angažirano občinstvo.

Ampak, kako pridobiti več sledilcev na Instagramu?

Izkoristi skupnosti, ki si jih zgradil/a na drugih kanalih:

Na svojo spletno stran vključi povezave do vseh svojih družbenih mrež. Navzkrižno promoviraj svoj račun na TikTok-u, Twitter-ju ali Pinterest-u (ja, vsi od naštetih lahko prinesejo ogromno prometa na tvoj Instagram pofil).

In pa še nekaj točk, ki morajo biti ekstremno jasne:

✅Si definiral/a svoje vsebinske stebre in nišo?

✅Objavljaš redno?

✅Imaš definiran glas in zgodbo svoje znamke?

✅Imaš urejene in definirane svoje vizuale?

Ko imaš jasno predstavo o tem, kaj želiš doseči na Instagramu, lahko svojo strategijo prilagodiš za točno določene rezultate.
Rezultati se ne zgodijo čez noč, zato bodi potrpežljiv/a. ❤️ Spremljaj svojo uspešnost, optimiziraj svojo vsebino, testiraj in ponavljaj.

Kmalu boš videl/a rezultate, ki jih iščeš! 🚀

Več
Člankov: